12 October 2009

My BF's Convo & BEsday

4hb Oktober 2009....
tarikh yg penting n aku xleh luper....
tp thun nie len sket sbb ade 2 even yg disambut pd tarikh yg same..
besday n ari konvo si dia yg telah dpt memikat ati aku... (chewah.. jiwang plak...)
perjalanan bermula dari trganu ke melaka.... (khas tuk org tersayang...)

Khamis (01102009)
kol 9 pm - naek bas g melaka....

Jumaat (02102009)
kol 5 am - tibe kat mc... pastu kol si dia suh dtg amik... (tp aku menunggu dgn kesabaran)....padahal ati dah rindu giler nie,,, hehe....
kol 7 am - pg breakfast kat subeid(tmpt isi perot setiap kali balik dr kpg, sbb kedai ni je bkk 24jam.. hehe...)
kol 8.30am - pg DT teman si dia reheasal. aku nie wat sibuk2 je ar... hehe... ala bukan ade pape pon. pastu pg amik jubah si dia plak..... mase tue jumper ramai kwn2... kecoh jugak ar.... maklomla lame x jumper kan..... kelam kabut diwatnye.....
kol 3pm - Hi-tea tuk para2 graduan... kali nie pon aku menyibuk gak... hehe..... nie sume support dari si dia...kalo tak malu sey aku nak pg....
ni gmbr2 sekitar Hi-tea....
huda(dibelakang), aku, ana dan liza......

Gambar ni diambil sbb bangunan baru FTMK kat DT....
Xsempat pon blajo kat cni... huhu....

kol 5.30 pm - pg men boling kat mitc

(03102009 - Sabtu)
Pegi kuar tgk wayang ngan si dia... mula2 nak tgk citer tsunami tue tp full house plak...
hukhuk... cam tp xde rezeki xpe ar...pastu si dia pilih A perfect gateway...
naseb cite ni bes gak... hehe....
pas tgk wayang.... prot pon da lapo bebenor....
pastu kami pon pegi mkn ar... si dia blanje makan pizza...
nyum2... sedap.... dah lame tak mkn pizza.... thanks abg...
selepas kekenyangan jln2 kat MP jap...
pastu terpanang sandal cantik nak pkai time si dia konvo...
hehe... cam aku lak excited nak konvo kan....
try ar pkai sandal tue... nmpk cam lawa jer...
pastu terbeli ar... hehe...

sandal yg lip lap ... thanks abg...
abg ckp "kalo mlm2 tgk kaki je ar..."
hehe.... sbb merelip sgt...
yg penting aku suke... selesa lak tue... :D

(04102009 - Ahad)
besday abg....opss... tp thn nie sedey..
aku tak wish besday die on time.. sori bang....
tak sengaja....
mlm tu aku la, aku telan ubat selsema.... pastu pengsan sampai tak sedar...
sedar2 dah kol2 lebey.... huhuh...
baru wish besday die.... ase bersalah sgt2,.... mesti die sedey kan....
tp btol tak disengajakan....
naseb si dia tu paham.... sy syg die....

pastu ari konvo pon dah tiba...
aku plan nak beli bunga... tp disebabkan mase tak mengizinkan...
pastu cam tak berbaloi jer,...
last2 mesti buang nyer... hehe.... kan dah membazir....
tp xper.... aku dah ade surprise 4 his besday....

nie surprise yg aku wat... time ni celebrate ngan family die skali.....
hope die suke... :D..... hehe.....
nnti besday kiter abg wat surprise gak ek..
opsss leh plak mintak2.... hehe... gurau jer....

pasni tak tau bile lagi nak turun melaka...... huhuh....
hukhuk... sedey duk jauh ngan die.....
k.. setakat nie je leh citer... len kali udate lagi....


No comments:

Post a Comment

Note: Only a member of this blog may post a comment.